.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور وزیر بهداشت؛
پایگاه امداد هوایی شمال کشور بالاخره افتتاح شد
این پایگاه امداد هوایی جهت پوشش شمال کشور بوده و به علت مرکزیت شهرستان آمل در نزدیکی به جاده‌های پرتردد کشور در این منطقه واقع شده است.
پایگاه امداد هوایی شمال کشور بالاخره افتتاح شد

نخستین پایگاه امداد هوایی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آمل افتتاح شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در این خصوص گفت: 11 پایگاه امداد هوایی به صورت فعال و غیرفعال در کشور وجود دارد ولی هیچکدام از هلیکوپترها متعلق به وزارت بهداشت نیست.

غلامرضا معصومی افزود: این هلیکوپتر مستقر در این پایگاه هوایی نخستین هلیکوپتر وزارت بهداشت در پایگاه‌های امداد هوایی کشور است.

وی هزینه خرید این هلیکوپتر را 11 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت:‌ زمین این پایگاه اهدایی است و تنها 400 میلیون تومان جهت زیرسازی آن هزینه شده است.

به گفته وی این پایگاه امداد هوایی جهت پوشش شمال کشور بوده و به علت مرکزیت شهرستان آمل در نزدیکی به جاده‌های پرتردد کشور در این منطقه واقع شده است.

در این مراسم افتتاحیه علاوه بر وزیر بهداشت دو تن از معاونین ایشان، دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم شهرستانهای آمل و نماینده مردم نوشهر و چالوس، معاون عمرانی استاندار مازندران، معاون برنامه ریزی استاندار مازندران و دیگر مسئولان شهری و استانی حضور دارند.

یادآور می شود ،درحالیکه وزیر بهداشت در کمتر از یک ماه گذشته دو با برای افتتاح دو بیمارستان و مرکز درمانی به مازندران سفر کرده بود با وجود آنکه افتتاح اورژانس هوایی کشوردر آمل در برنامه های افتتاحی وزیر قرار داشت اما بدلائلی خانم دستجردی برای افتتاح آن به شهرستان آمل نیامد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1389
جاش كجاي آمله ؟ چرا 11 ميليارد تومان؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.647 seconds.